
Het merk Midea MBT stopt nooit met het ontdekken, ontwikkelen en verduurzamen van hun producten om gemak en alle comfort te bieden voor klanten, installateurs, ontwerpers en eindgebruikers. ,
Over Midea Group
Ze zijn een expert in de HVAC-sector en een van de grootste airconditioningfabrikanten ter wereld.
Het bedrijf begon als een klein bedrijf dat elektrische ventilatoren en onderdelen produceerde in 1968. In 1985 brakken ze door in de airconditioningsector en lanceerde ze de productie van residentiële airconditioningsystemen, en in 1989 begonnen ze met de productie van commerciële airconditioningsystemen.
Op dit moment zijn ze ’s werelds nummer 1 luchtbehandelingsmerk in termen van productievolume. Tegenwoordig omvat deze merkenfamilie het vlaggenschipmerk Midea, evenals LINVOL, Clivet en MDV. Door middel van deze merken samen te brengen zetten ze residentiële en commerciële producten wereldwijd op de mark
Onderscheidingen en erkenning
Bovendien winnen ze elk jaar meer dan 40 designprijzen op verschillende wereldwijde designshows zoals reddot, iF en Good Design Award! Ook zijn ze de eerste fabrikant die het milieuvriendelijke Bleu Angel ontvingen. Deze certificering hebben ze dan ook mogen ontvangen van de Duitse Milieuagentschap na het lanceren van s’werelds eerste milieuvriendelijke airconditioner.

166.000
medewerkers
500
engineers
+50
years of experience
150.000
Grootste marktaandeel in China
Het Merk Midea Building Technologies (MBT)
Midea Building Technologies (MBT) Division is een belangrijk onderdeel van Midea Group, die haar zakelijke concentratie strategisch plaatst op de producten, diensten en uitgebreide oplossingen van Intelligent Building, waaronder energiebronnen, liften, besturingssystemen en verwarming, ventilatie en airconditioning.
Strategie
Product leiderschap:
Kwaliteitsproducten en toewijding aan innovatie maken het bedrijf een leider in de branche.
Efficiëntie gedreven zijn:
Zij worden gedreven door efficiëntie van de productielijn tot aan het management.
Wereldwijde werking:
Zo handelen ze met klanten in meer dan 200 landen en hebben ze ook productiefaciliteiten en internationale activiteiten over de hele wereld.
Visie, Missi & Waarden
Daarom omarmen ze de toekomst, en dit zijn de kernwaarden:
- Aspiratie
- Toewijding
- Samenwerking
- Innovatie